Tuesday 21 October 2008

Veliko via Postavaru

Data:18.10.08-19.10.08
Locatie: Veliko
Participanti: Cornel, Silvia, Corina, Rudy, Mihai & co.
Poze: http://picasaweb.google.com/nagy.rudolf/

Se apropia we-ul si aveam ca si plan catarare cu Corina. Vremea se anunta racoroasa asa ca intre Costila si Postavaru alegem Postavaru. Planul era traseul Ulise (dupa ce facusem in primavara Catrinel).
Joi toata ziua incercam sa ne lipim de o masina dar fara rezultat, din aceasta cauza suntem nevoiti sa scoatem Ticozaurul la munte. Joi seara trec pe la panou si in urma discutiilor cu Silvia, Cornel ne ofera 2 locuri in masina.
Intalnirea sambata dimineata la metrou Crangasi, ora 8. Ne riscam sa mergem pe dn1 si avem noroc, nu este trafic. Vremea insa nu pare a tine cu noi. Trecem de Ploiesti si este tot innorat, ba mai mult mai si da stropi de ploaie. Cornel da telefon la MIhai Sima din BV si afla ca acolo este soare. Ajungem la Predeal, cotim catre Paraul Rece si soarele i-si face aparitia. Este insa un soare cu dinti, de la plecare mercurul termometrului a scazut continuu, pana la 4-5 grade.
Ajungem in chei unde dam de Carlig&co la dry tooling si Catalin&co veniti la catarat pe stanca.
Urcam mai sus, scoatem sa mancam ceva si in timpul mesei decidem unanim ca nu vom avea soare si mai mult de 7 grade. In aceste conditii Cornel arunca pastila: haideti la bulgari!! Ideea este acceptata unanim, aproape instantaneu. Strangem masa, intoarcem masina si la 5h de la plecare suntem iar in Bucuresti :)
Schimbam semicorzile pe o coarda simpla, Corina i-si ia un act de identitate si directia Giurgiu. Trecem podul si suntem in BG, directia Veliko unde ajungem catre ora 5. Schimbam in valuta locala(Leva), facem rezervare la Pizza Tempo si ne plimbam putin in oras.
Cina clasica la Pizza Tempo cu pui imbatat, cartofiori picanti, zagorka .... Ne intalnim cu prieteni cataratori care au fost mai inspirati si au venit direct la Veliko, fara ocolul catre Brasov :)
Punem corturile intr-un final si catre 12 ne retragem in saci. Dimineata ne trezim cu chef de catarat insa stam putin sa mancam si sa uscam corturile. Ora 10 ne prinde la baza falezei, facem un briefing pentru Corina si ne apucam de treaba. Ma bag cap pe un traseu de fisura, asa de incalzire. Nu a fost cea mai buna varianta, reusind sa trec pasul traseului la a 3-a incercare. Acest lucru o intimideaza pe Corina si alege o mansa pusa de Cornel. Urmeaza alte trasee, unele cunoscute dar si unele noi. Intre timp apare si Mihai cu Bogu, resimtiti dupa un english breakfast si o salatica. Cornel leaga Climber, eu pun o mansa pentru Corina, Silvia incearca Climber-ul. Asa trece toata ziua, toata lumea fiind multumita de ce a realizat. Inainte de a pleca luam o "gustarica" la Pizza Tempo sa nu ne fie foame pe drum, ocazie cu care am cheltuit toate levele din buzunar.

1 comment:

Anonymous said...

cam lung ocol pentru o zagorka.
daca ai chef, treci pe zici