Monday 29 September 2008

De refacere

Data:27.09.08-28.09.08
Locatie: CheileGradistei, Moeciu de Sus
Participanti: Maturu, Ina, Florin, Simona, Mircea, Mihaela, Rudy, si altii :)
Poze: http://picasaweb.google.com/nagy.rudolf/

Vineri actiune de donate de sange in cadrul companiei. Este a 2-a actiune, la primul nu m-am inscris insa acuma mi-am facut curaj si am facut pasul. A decurs bine cu mici ameteli dar este de inteles :). Aflu cu aceasta ca am o grupa de sange foarte rara. Ce bine pt mine.
Tot vineri intru in posesia unui aparat foto pe care intentionez sa-l folosesc in turele de catarare, bicla si unde greutatea conteaza. Este un DMC-TZ5 de la Panasonic.
Cu acestea in background tb un we de relaxare si de refacere. De aproape 2 saptamani "trupita" planuia o iesire campeneasca la CheileGradistei asa ca m-am lipit si eu. De la celelalte iesiri cam stiam ce ma asteapta: mici, gratare, bere, etc. Aflu pe drum ca este si ziua lui Ina asa ca vineri seara am avut si tort si cadouri.
Cam asa a fost dar ca de obicei tb sa fie si ceva special. Intr-una din ocazii ne-am "imbatat" cu bere fara alcool, de data asta am ajuns sa ingrasam un caine cu x kg de carne care nu au suportat drumul de la Bucuresti si si-au dat duhul. Asa am reusit sa facem cartofi pe gratare :), noroc cu restaurantul din Moeciu de Sus.
Am facut insa si putina miscare urcand cu mari eforturi pt unii ;) dealul din spratele pensiunii nu odata ci de 2 ori. Sus ne astepta o panorama a Bucegilor si a PietreiCraiului. Inca 1 saptamana si sunt acolo, la maraton :).
Duminica serbarile din Bran (coada imensa de masini) ne strica planurile de plimbare prin CheileRasnoavei asa ca alegem CheileCrovului si o masa in Dambiviciara.
Cam asta a fost we-ul de refacere. Saptamana viitoare proba cea mare: MPC 2008

No comments: